Ašarovo procházka

27.01.2017 17:48

Dnes bylo přes poledne tak krásně i když mrzlo že jsem s klukama vyrazila ven myslela jsem že nebude nikdo venku ale chyba potkali jsme dvě paní které měli pejska na volno já kluky dala raději na vodítko ,nikdy nevíte jak se pejskové zachovají když se takle potkají ale já zažila šok ,nikdy by mě nenapadlo že si náš Ašar který většinou ostatní psi ignoruje tak padne jak se říká do oka s pejskem kterého měli paní na volno ,to vám byla taková psí radost když se potkali ,paní byli svolné aby si kluci spolu pohráli já to ani neumím vyjádřit tu vzájemnou radost a hravost jakou předváděli ,kluci byli stejně staří a velcí a moc si notovali ,myslím si že mi paní říkala že je to druh teriera ale nevím to jistě já byla zakoukaná na ty dva ,když jsme se po chvílí rozloučili tak Ašar ani nechtěl jít dál pořád se po mě díval a otáčel se kam se mu ztratil nový kamarád a proč ho za nim nepustím ,asi dlouho budu mít před očima tu psí radost H

—————

Zpět