Moje trápení z Afronem

21.01.2017 17:25

Jak už jsem psala že máme hodně sněhutak také máme velké mrazy třeba až -20 a z toho plyne že jsou naší kluci přes noc doma a tady začíná moje trápení z Afronem ,nechce ležet na svém místě ráno ho najdu na sedačce a to by mě trefilo sedačka je plná jeho chlupú a ještě na mě kouká škaredě jako by mu ta sedačka patřila a já si dovoluji ho z místa vyhánět ,a aby toho nebylo málo tak se v noci courá a budí nás že chce ven ,tam se jen otočí a chce zase domů ,člověk se probere a Afron lehne na své místo a řekla bych že předstírá spánek a čeká kdy vlezete do postele aby mohl na sedačku ,někdy mám sto chutí ho tam v noci nechat ale pak je mi ho líto a vemu ho domů ,je zajímavé že to dříve nedělal až nyní mám pocit že nám chce ukazovat jak by tady vládnul ,proti němu je Ašar úplné zlatíčko celou noc se ani nehne a ani ráno se mu nechce ven už se těším až se oteplí a kluci zase budou venku H

—————

Zpět